6 Ocak 2008 Pazar

Erenköy Kız Lisesi'nde eski günler




Bugün eski fotoğraflara bakarken elime bunlar geçti. Bu yukardaki resim Erenköy Kız Lisesi’nde bir kış günü çekilmiş. 1970′li yılların sonuna doğru… Bol kar yağmış… Teneffüste bahçeye çıkılmış. Neşeli bir kartopu savaşı yaşanmış. Ardından bu neşeli kış gününün anısına resim çekilmiş. Resimde kimler yok ki? O günün neşeli gençlerinden biri bugünün piyanist Mehru Berumend Ensari’si. Çocuk doktoru Elmas Özkan önde sağdan ikinci. Bankacı Feyhan Özçetin önde ortada. Lale uzaktan bakıyor. Şimdi bir kolejin dil bölüm başkanı olan Nazan ayakta. Matematik öğretmeni Nermin ve yakın arkadaşım Mine Sayın da oradalar… Fethiye'li Mehtap Gerelioğlu, Gülnur ve diğerleri…


Karlar erimiş; İstanbul’a bahar gelmiş. Bahçe şahane. Güller açmış, ağaçlar yapraklarla donanmış. Öyle olunca biz de dersleri sermişiz. Hepimiz ‘beni bu güzel havalar mahvetti’ modundayız. Arka sırada Mehru’nun ‘çetesi’! Ön sırada üç silahşörler: Ben, Feyhan ve Mine Sayın. Mehtap Gerelioğlu, Semiral. Bir de bugünün Prof.u Lerzan.



Bu resimde ise sevgili öğretmenimiz Nahit Güçlü ile birlikteyiz. Mantık derslerimize gelirdi. Okulun felsefe grubu öğretmeniydi. Çok sağlam bir kitaplığı ve kültürü vardı. Beni ütopyalarla ve çok etkilendiğim Campanella’nın Güneş Ülkesi kitabıyla tanıştıran kişi. Bu resimde ayrıca geleceğin profesörü bir başka arkadaşımız var: Prof. Dr. Berin Çetinarslan. Benim bildiğim en az üç prof. dr var bu şanlı fen C sınıfında :)) Ne doktor sıkıntımız var ne avukat! Resimdekilerden iki kişi hariç hepsi yatılı. Eski yatakhane güzel sanatlar lisesi yapılıncaya kadar okulumuz yatılıydı…
Benim siyah beyaz lise anılarımdan bir bölümü böyle işte. İster siyah beyaz olsun isterse renkli anılar değerli; anılar paylaşıldıkça güzel. Böyle düşündüğüm için paylaşmak istedim…
Sevgilerimle.

19 yorum:

Şefika dedi ki...

Bu yazıyı wordpress'te 16 Mart 2007'de yayınladığımdan bu güne gönderilen yorumları, teknik olanaksızlık nedeniyele copy-paste ekliyorum:

...........

44 Yanıt to “Erenköy Kız Lisesi’nde eski günler…”
Erdil Diyor ki:

17 / Mart / 2007, 8:28 pm üzerinde
Ruhumuzun renkleri o siyah beyaz anilarin bir parcasi degilmidir !.

nicomedian Diyor ki:

18 / Mart / 2007, 5:40 pm üzerinde
Siyah beyazdan renkliye anılar birikmeye devam ediyor. İnsanlar yaşadıkça…

özlem Diyor ki:

28 / Mart / 2007, 7:10 pm üzerinde
tugba ben seni buldum

Elif Diyor ki:

29 / Mart / 2007, 12:17 am üzerinde
Annem Istanbul Kiz Lisesi mezunu. (60′larin sonuna dogru) Hala yakin oldugu arkadaslari var. Onlar da doktor, avukat, … Ogretmenlerinin adlarini hatirliyorlar. Ben ozel bir liseden mezunum. ( 80′lerin sonuna dogru) Hicbir arkadasimla gorusmuyorum. Duyduklarimin hicbiri universiteye girememis. Onlarin meslekleri ticaret, … Ogretmenlerimin degil adlarini, simalarini bile zar zor hatirliyorum.

Bizim nesille ilgili tatsiz seyler soylemeden once, anneme derdim ki, bizim nesli sizin yasinizdaki ogretmenler yetistirdi, ne haber? Birseyler olmus o arada.

http://www.elifsavas.com/blog

nicomedian Diyor ki:

30 / Mart / 2007, 2:17 pm üzerinde
Sevgili Elif,
Hoşgeldiniz.
Ben de görüşlerinize katılıyorum. Nedenine gelince: 80′ler bu ülkede bir milattı. O günleri ve öncesini yaşayanlar neler olduğunu biliyor. Anneniz size bunu da anlatır bence. Üç ayda dört yıllık öğretmen okullarını (eğitim Enstitüsüydü onların adı) bitirenler mi dersiniz, kitapların zararlı olduğu söylenip yığın yığın yakılması mı, eğitim sisteminin yaz boz tahtasına dönmesi mi, ekonominin yamalı bohça olması mı, hangisini sayayım.

Sevgilerimle.

bahar Diyor ki:

31 / Mart / 2007, 6:17 pm üzerinde
erenköy kız liseli olmak bir ayrıcalıktır

Erenköy Kız Lisesi'nde mezunlar günü « Nicomedian-Şefika Diyor ki:

5 / Nisan / 2007, 4:45 pm üzerinde
[…] Küçük bir not: Bu da Erenköy Kız Lisesi’nde Eski Günler başlıklı yazımın linki. […]

burcu Diyor ki:

8 / Nisan / 2007, 1:35 pm üzerinde
bende erenkoy kız lısesınde okuyorum suan ve okulumu cok sevıorum ogretmenlerı cok anlayıslı erenkoy kız lıselı olmak bı ayrıcalık bence ıstanbulun en gusel okulu ve artık resmı sıtesı var okullumuzun

dilek Diyor ki:

9 / Nisan / 2007, 6:01 pm üzerinde
selamlar… ben erenköy kız lisesını 2003 yılında bıtırdım.eğer hala okuyan varsa,kıymetını bılsın..bıtırmemeye baksın:)

nicomedian Diyor ki:

9 / Nisan / 2007, 10:35 pm üzerinde
Sevgili EKL mezunları,
Okulumuzun bu yılki mezunlar günü her zaman olduğu gibi Nisan ayının son Pazar günü. Görüşmek dileğiyle.
Selamlar, sevgiler.

Umran Greenaway (Mehdioglu) Diyor ki:

14 / Nisan / 2007, 8:04 pm üzerinde
EKL’nin yatili bolumunun kaldirilmasina cok uzuldum. Benim anlayisima gore, yatili bolumunun kaldirilmasi, benim gibi Turkiye’nin uzak koselerinden gelen, zeki ve egitime acik genclerin gercek egitim haklarinin ellerinden alinmasidir.

Uzun suredir Ingiltere’de yasiyorum ve Ingilizce ogretmeniyim. Beni hatirlayan veya tanimayan EKL’lilerle yazismak isterdim.
Umran

özlem Diyor ki:

17 / Nisan / 2007, 8:31 pm üzerinde
ben sizin okula gelmek istiyorum beyendim
acaba arkadaş durumu nasıl anadoludan gelicem ders düzeyi nasıl
öğretmenler nasıl
nasıl okul
çok meral ediyorum
beyendim orayı gerçekten müdürler öğretmenler sizle okuyacağım arkadaşlar nasıl merak ediyorum nolur yardımcı olun by

disk anadolu tekstil meslek lisesi öğrencisi

ZUHAL Diyor ki:

24 / Nisan / 2007, 9:53 pm üzerinde
Bu resimler Sait amca tarafındanmı çekildi?

nicomedian Diyor ki:

25 / Nisan / 2007, 11:12 am üzerinde
Ümran Hanım hoşgeldiniz. Yatılı konusundaki görüşlerinize katılmamak mümkün değil. Yine yazın lütfen.

Sevgili Zuhal, Sait amca kim? Resimleri kimin çektiğini anımsamıyorum doğrusu ama bu resimler benim saklayabildiklerimden bazıları.

Bu arada mezunlar gününün saatini soran arkadaşlar için bir duyuru var ana sayfada. Ancak ben burada da mezunlar gününün saat 12′de başlayacağını duyurmak istiyorum.
Sevgilerimle.

Şefika

fatma büyükmutlu Diyor ki:

28 / Nisan / 2007, 3:40 pm üzerinde
SLM ERENKÖYKIZ LİSELİLERE BEN 1984 MEZUNLARINDAN 6-EDEBİYAT G DEN MEZUNUM!BENİM TANIDIKLARIM BU SİTEDEN YA DA E-POSTAM’DAN BANA ULAŞINLAR….

Handan ASLAN GÜNDÜZ Diyor ki:

2 / Mayıs / 2007, 9:42 pm üzerinde
Yazdıklarınız ve resimleriniz ile duydu dolu bir yolculuk yaptım.Ben de aynı dönem mezunuyum ve ilk sene hariç mezunlar gününe katılamadım.Orada olmak ne muhteşem bir duygudur ! Umarım seneye buluşma fırsatım olur.Ben 6 Ed G sınıfındaydım.Simalarınız öyle tanıdıkki, insan ailesinden birilerini görmüş gibi oluyor.Buradan ben de görüşemediğim diğer arkadaşlara seslenmek istiyorum; Bizi biz yapan okulumuza ve geçmişimizi oluşturduğumuz birbirimize sahip çıkalım.
Sevgiler.

fatma büyükmutlu Diyor ki:

3 / Mayıs / 2007, 8:35 am üzerinde
Sevgili HANDAN ASLAN GUNDUZ mezuniyet yılını yazmamıssın .Zannedersem aynı sınıfı paylastık Burada tanıdıgım arkadaslarımın yazılarını okumak ,uzun yıllardan sonra insanı cok duygulandırıyor.Uzun yılar İstanbuldan ayrı oldugum için sınıf arkadaslarımla iletişim kuramıyorum .Buradan nıcomedyana sonsuz teşekkurler.Butun EKL lere selam.

Handan ASLAN GÜNDÜZ Diyor ki:

3 / Mayıs / 2007, 8:44 pm üzerinde
Sevgili Fatma BÜYÜKMUTLU, isim tanıdık ancak soyadını anımsıyamadım.Ben 1980-81 mezunuyum.İkinci mailimde belirtmiştim, sanırım ona bakmadın. Aynı yıllarda okulda olduğumuza ve de 6 güzel yılın bir çok günü karşılaşmış olduğumuza eminim.Bir yıl aramızda fark olmuş olması gibi bir olasılık bence hiç önemli değil, biz EKL ekolünün birer üyesi ve temsilcisiyiz.Sizlerle buluşmaktan çok mutluyum.Seneye mezunlar günü muhteşem olacak!Tüm ulaşabildiklerimi bu birlikteliğe katacağım.Benim ablam da EKL ekollü ve onun arkadaşlarıyla da görüşüyorum.Fatma’cığım tekrar yazışalım, ortak pekçok şey bulacağımızdan eminim.
Burada yazan tüm dostlara sevgiler.

Filiz Doğru Canbaz Diyor ki:

9 / Mayıs / 2007, 2:16 pm üzerinde
Merhaba, ben de 1985-86 öğretim yılında 6 Ed F sınıfından mezun oldum. İlk senelerde bir heves gittiğim toplantılara hersene bu yıl mutlaka gideceğim deyip, unutuyorum. Yaşlanıyorum galiba:) İnşallah unutmazsam gelecek sene mutlaka geleceğim. Sizinle orada görüşmek dileğiyle….

EKL’li olmak bir ayrıcalıktır. Kıymetini bilin…

Seriye SALMANLI RABBANİ Diyor ki:

10 / Mayıs / 2007, 7:36 pm üzerinde
AHHHHH EKL….. YÜREĞİMİN EN GÜZEL KÖŞESİNDESİN TÜM ARKADAŞLARIM DA İÇİNDE. NEDEN YATILI BÖLÜMÜN KALDIRILMIŞ ÇOK ÜZÜLDÜM.
SELAM OLSUN 1983 MEZUNLARINA VE DİĞER ARKADAŞLARA……..
YILLAR SONRA EKL’LİLERİN SESİNİ DUYMAK BÜYÜK BİR HEYACAN SEVGİLİ ARKADAŞLAR……….. ÜMRAN MEHTİOĞLU!!! ah ah eski günler yaşımız ilerliyor diye midir nedir ağlayacağım BİRKAÇ ARKADAŞLA HABERLAŞEBİLİYORDUM ANCAK MAZİDE KALAN DİĞER ARKADAŞLARIN ADINI DUYMAK BENİ O GÜNLERE GÖTÜRDÜ. ANKARA’DA YAŞIYORUM LÜTFEN EN AZINDAN YAKINDAKİLERLE OLSUN GÖRÜŞMEK İSTERİM.
HERKESE KUCAK DOLUSU SEVGİLER……..

Nilgün Pekel (UZUN) Diyor ki:

11 / Mayıs / 2007, 10:28 am üzerinde
merhaba şefika,

fotoğraflar ve EKL ile ilgili yazılar çok mutluluk ve heyecan verici. Yıllardan beri bu kadar çok meslek kadını yetiştirmiş okulumuzun sanal ortamda bir iletişim alanının olması gerçekten üzücü. 2 yıl önce katıldığımız mezunlar gününde bazı arkadaşlar EKL’nin web sayfasının oluşturulması için bir çalışma başlatmışlardı. Sevgili matematik öğretmenimiz Asiye Ak herzaman olduğu gibi coşku ile mezunlar gününe katılanların adres bilgilerini toplamaya çalışıyordu. Ama korkarımki bu konuda fazla bir ilerleme kaydedilemedi.

Yazılarını görünce çok heyecanlandım ve belki bu alan EKL mezunlarının buluşması için güzel bir ortam olur diye düşünüyorum.

Sanırım seninle - sen diyecek kadar yakın hissettim - aynı dönem mezunuyuz ve fotoğraflardan Nahit Güçlü’nün yanındaki kişinin sen olduğunu tahmin ediyorum. Fotoğrafta ayrıca Nermin Kor ve Kezban Koyugöz’ü görünce çok duygulandım. 1975-1976 6 Fen C olabilir mi ?
Ayrıca o güzelim karlı günde çekilen fotoğrafta Dilber ,Feyhan ve Kezban’ı görüyorum.

Hatırladığım kadarıyla sende yatılı okudun ancak yatakhaneni hatırlıyamadım.

Bu güzel iletişim ortamını oluşturduğun için sana gönülden teşekkür ederim.
nilgün uzun 1970-1976 (1/A-6 Fen A)

nicomedian Diyor ki:

11 / Mayıs / 2007, 11:43 am üzerinde
Hoşgeldin Nilgün,
Evet o benim. Ben de bir Nilgün hatılıyorum yatılı ve etüdde arka sırada otururdu. Ne yazık ki soyadı uçmuş hafızamdan.
Nermin Kor üç yıl önceki buluşmaya gelmişti. Ben de yıllar sonra orada karşılaştım kendisiyle. Bilmem sen görüştün mü hiç? Eskinin aynısı. Yıllar hiç mi hiç yaşlandırmamış o ince zarif Nermin’i. Tabii Feyhan da öyle. Hiç değişmeyenlerden biri de Lale. Dilber ve Kezban’ı ise hiç görmedim. Benden havadisler böyle işte:-)
Yatakhanemi ne yazık ki ben de hatırlamıyorum (galiba Turgut beyin evine doğru olanlardan biriydi) ama 6 Fen C’yim evet.
Lütfen yine yaz ve biraz da kendinden söz et.

Sevgilerimle.

Nilgün Pekel (UZUN) Diyor ki:

11 / Mayıs / 2007, 12:26 pm üzerinde
Merhaba Şefika,

Tekrar o güzel günlere götürdün beni. Yatakhane numaram 3 . Yani Leman Abla’nın merdiveni çıktığında ulaştığı ilk yatakhane. Etüdde arkada oturduğum doğru. Yanımda yine bizim sınıftan Nalan otururdu.

Ben Feyhan ile yıllar sonra karşılaşmıştım. Elmas’ı zaman zaman görüyorum
-çocuğumun doktoru-

Aramızda en şanslı grup doktor olan arkadaşlarımız. Birçoğumuz farklı eğitimler alıp aldığımız eğitimle çok da bağdaşmayan işler yaptığımız için mezuniyetten sonra dağıldık. Ancak doktorlar hep ayni camianın içinde olduklarından birbirlerinden haber alabiliyorlarmış.

Sitenin temel amacının bu olmadığını biliyorum ama bu siteyi birazda EKL’lilerin buluşma noktası haline getirebilirsen çok sevinirim.
Yazıların çok hoş,kalemin kuvvetli,seni kutluyorum.

Bu arada , bir önceki mezunlar gününde öğretmenlerimiz İsmail&İsmail ile karşılaşmıştık. Özellikle sevgili Türkçe-Edebiyat öğretmenimiz İsmail Beyin dinamizmi çok sevindiriciydi.

Geçen sene bizim dönem arkadaşları (farklı sınıflardan) yaklaşık 10 kişi toplanmayı başarabilmiştik. Umarım bu sene tekrarlayabiliriz. Mutlaka sana da bilgi veririm.
Sevgilerimle
Nilgün Uzun

nicomedian Diyor ki:

11 / Mayıs / 2007, 1:47 pm üzerinde
Sevgili Nilgün,
Hemen cevap yazdığına çok sevindim. Sanırım İstanbul’da yaşıyorsun. Lütfen gelecek yıl önceden haberleşelim ve büyük bir güruh halinde bahçeyi dolduralım.
Bir de sizin sınıfta ve etüdde o arka sırada Berrin Benal mı vardı?
Yazılarımla ilgili hoş sözlerin için teşekkür ederim. Belki de EKL yazılarını, eğer kimse lise için bir sayfa yapmıyorsa hala, ayrı bir adreste toplasam daha iyi olacak…
Bana Elmas Özkan’la iletişim kurmamda yardımcı olursan (telefonu vs.) çok sevinirim.
Sevgi ve selamlar.

Gülsüm Uzun(Çakmak) Diyor ki:

12 / Mayıs / 2007, 3:51 pm üzerinde
Ben 1973-74 yılı 6/Fen/C mezunlarındanım.Sevgili arkadaşımızın sitesini görünce çok sevindim.İstanbul’dan uzakta olduğum için hiçbir arkadaşımla iletişimim yok.Ayrıca mezunlar gününe de gelemedim.Bu sitede de tanıdığım isimlere rastlayamadım.Ama Leman abla,10 numaradaki yatakhane anılarım,evimize gidemediğimiz için yapılan yılbaşı eğlenceleri …..hepsini çok iyi anımsıyorum.
Burada tanıdığım kişilere de rastlarsam çok sevineceğim.Yolu EKL’den geçen herkese sevgi ve selamlar….

Saltanat SEN Diyor ki:

29 / Mayıs / 2007, 12:41 am üzerinde
1978-79 yili 6 Edebiyat ve Fen siniflari mezunlarina sesleniyorum.
Daha oncede bu sayfada ileti yollamistim. Turkan Aymakoglu ve Leman Kurdoglu donemleri benim icin cok onemliydi. Sizlerin bahsettiginiz bir cok ani bende hatirliyorum. Ancak cok uzun zamandir UmTurkiye’den uzak olmam nedeniyle hic kimse ile iletisim kuramadim. Simdi ise teknolojinin getirilerinden yararlanarak ulasamadigim dostlarima yeniden ulasmak istiyorum. Umarim ki bana bir yanit ulasir.
Sizlerden okula ait web sayfasi olup olmadigini veya enazindan bir mail adresi varsa yazmanizi istiyorum. Okul yilligina olasmak en buyuk dilegim. Olan arkadaslardan kopya sansim olabilirmi? herturlu masraflari karsilamak uzere.
Yasantimin en guzel 6 yilini yatili olarak orada gecirdim. Bir cok anim var ve bunlarin hicbirini unutmam mumkun degil. Suan okula kayitli olan tum ogrencilere cok sansli olduklarini soylemeden edemiyecegim boyle mukemmel bir okulda okuduklari icin tum ogrencilere basarilar dilerim.
en kisa surede bir yanit alma dilegiyle…

HACER YEŞİLBAŞ Diyor ki:

6 / Haziran / 2007, 12:26 pm üzerinde
Sevgili Saltanat Şen
Sizi çok iyi hatırlıyorum .Siz son sınıftaydınız bende birinci sınıftaydım .Benim kaldığım yatakhanenin başkanı sizdiniz.Orda Meral Erdoğan Yaşar,Sibel ve ben Hacer Yeşilbaş vardı diğerlerini hatırlayamıyorum.Birde sizin arkadaşınız vardı onunla aynı sınıftaydınız.Yatağınız cam kenarındaydı .Hiç aklıma gelmezdi sizinle yazışabileceğim.

nur akyol Diyor ki:

7 / Haziran / 2007, 1:27 pm üzerinde
Saltanat merhaba….
tabii 16 nolu yatakhanedeki Saltanat isen…….
aradan o kadar uzun yıllar geçti ki soyadını anımsayamadım……

yeşil-beyaz dersem beni hatırlar mısın????

en kısa zamanda veda yazılarınızı bulup oradan ip uçları çıkarmaya başlayacağım…..
sevgiler…..

nuran alaylıoğlu(yılmaz) Diyor ki:

9 / Haziran / 2007, 11:44 am üzerinde
84-85 mezunlarından biri olarak okulumu daha doğrusu mezun olduğum çok güzel anılarımın geçtiği okulumu hala büyük bir sevgiyle anıyorum . 84-85 mezunu 6 ed-B sınıfı arkadaşlarıma selamlar. 6 ED - B
2597
NURAN ALAYLIOĞLU

sedef Diyor ki:

13 / Haziran / 2007, 12:12 pm üzerinde
ben iyi öğrenimgöreceğim bi liseye yazılmak istiyorum biri bana ekl hakıında bilgi verebilirmi lütfen yani iyi bir lisemi disiplini nasıl

burcu Diyor ki:

14 / Haziran / 2007, 9:33 pm üzerinde
sedefcim ben suan ekl de okuyorum istersen sana bılgı verebılırım her turlu burcu_1452@hotmail.com eklersın konusuruz cnmm..

selda Diyor ki:

27 / Haziran / 2007, 7:48 am üzerinde
Arkadaşlar merhaba bana ekl nin adresini verebilir misiniz ? Şimdiden herkese teşekkür ederim.

Melahat Arat Diyor ki:

28 / Haziran / 2007, 10:33 am üzerinde
şefika hn resimler harika aynı karelerde benimde resimlerim var renkli 99 yıllarına ait çok duygulandım inanın…teşekkürler

revnak unal sener Diyor ki:

6 / Temmuz / 2007, 9:44 pm üzerinde
selamlar bende 1976 EKL edebiyat mezunuyum,karlı fotografta ve digerlerinde arkadaslarimi görünce sevindim.Beni anımsayan sınıf arkadaşlarımdan mail bekliyorum

AYLİN CİN Diyor ki:

11 / Temmuz / 2007, 2:07 am üzerinde
Sayfanın üst kısmında karlı bir günde Erenköy Kız Liseli genç kızların fotoğrafını gördüğümde kendi yıllığımda dönem arkadaşlarımla çekilen bir fotoğrafımızmış hissine kapıldım.Daha dikkatle baktığımda 70 ‘ li yılların sonunda çekilmiş.Ben 1979 doğumluyum ve 1994_1995 EKL mezunuyum.EKL nin bize yaşattığı mutluluk ve çoşkuyu her dönemde aynı görmek ne güzel… İyiki varsın ERENKÖY KIZ LİSESİ.

MAİL ADRESİM:ay.lin.79@hotmail.com

Füsun Köksal Diyor ki:

15 / Temmuz / 2007, 1:03 am üzerinde
Sevgili arkadaşım Figen Kalabalık,

Bu siteden haberin var mı bilmiyorum ama, çok güzel bir site, güzel bir iş başarmışlar, ellerine sağlık arkadaşların. Eğer mailimi görürsen mail adresini yazabilir misin lütfen…
cemartster@gmail.com

Tüm Erenköylülere sevgiler

Döndü Diyor ki:

17 / Temmuz / 2007, 8:40 am üzerinde
Merhaba ,
yazılarınızı dikkatle okudum. Okulun web sayfası
yok mu ? okulu yakından görmek istiyorum. Bir kızım var oraya kaydettirebilir iyim ? ne öneririsiniz ? tel. bilgilerine ulaşamıyorum. tşk.

Zuhal Kulaç Diyor ki:

31 / Temmuz / 2007, 1:06 am üzerinde
Sevgili Arkadaşlar 70′ yıllarda okulumuza her gün Kadıköy’den stüdyo Serengil’den fotoğrafcı gelirdi.Okulun yan bahçesindeki ağaçlardan birinde camekanı vardı çektiği resimleri küçük halde numaralı oraya asardı. İstedinizi seçer numrasına göre spariş verirsiniz. İşte bu fotoğrafçı amcanın adıda Sait Amca idi.

Zuhal Kulaç Diyor ki:

31 / Temmuz / 2007, 11:32 pm üzerinde
Kadıköy Belediyesi’nin okulumuzun bahçe duvarlarını yaptırması bizleri çok memnun etmişti.Şimdide boya badana işlerini üstlenmişler. Sayın Selami Öztürk’e okullara gösterdiği duyarlılıktan dolayı teşekkür ederiz.

mine Diyor ki:

8 / Ağustos / 2007, 3:48 pm üzerinde
burası yatılı bir lise deil mii?

zeliha Diyor ki:

28 / Ağustos / 2007, 6:33 pm üzerinde
ağlamak istiyorum. bendende selam olsun 83 mezunlarına.hepinizi özlemle kucaklıyorum

Umran Greenaway Diyor ki:

22 / Ekim / 2007, 9:49 pm üzerinde
Herkese merhabalar, Seriye eger bana yazmak istersen: umran.greenaway@virgin.net Benim en buyuk hayallerimden birtanesi,kizimin EKL kadar guzel ve aydin bir okulda ogrenim gorup, mutlu anilarla yasamina devam etmesi. Simdilik hoscakalin.
Umran

sebahat yavaş Diyor ki:

1 / Kasım / 2007, 12:21 pm üzerinde
selam arkadaşlar 1983 yılı mezunuyum(yatılı).
bu siteye okulumla ilgili bilgi ararken rastladım .o kadar sevindimki anlatamam .hele arkadaşların isimlerine görünce heyecanlandım birden okul yıları gözümün önüne geldi.
beni tanıyan arkadaşların bana yazmalarını istiyorum .şimdiden hepinizi öpüyorum .hoşçakalın ….

Armagan Toklu Middlemast Diyor ki:

25 / Kasım / 2007, 10:13 pm üzerinde
Sevgili Arkadaslar,

Ben de, Edebiyat B 1979 1980 yili Erenkoy kizlisesinden mezun olmanin gururunu tasiyorum.
Londrra da yasiyorum.

Yatakhane binasinin kapatildigini bilmiyordum. Cok uzuldum.

Erenkoy kiz lisesinden arkasalarimla yazismak , vatan hasretimi bir az olsun giderir.
Hepinizi sevgiyle kucaklar, basarilarinizin devamini dilerim.
Armagan Toklu Middlemast
armaganbar@hotmail.com

Şefika dedi ki...

Fotoğraflardan birinde yer alan Nahit Güçlü bizim liseye Antep'ten gelmişti. Üniversite yıllarından tanıdığım bir arkadaşım Gaziantep'ten öğretmeni olduğunu söyledi Nahit Bey'in. Elbette Antep'te de çok sevilen bir hocaymış.

Fethiye'den Mehtap dedi ki...

Sevgili Şefika,Bu blogdan bir akrabam vasıtasıyla haberim oldu.Benim için müthiş bir sürpriz oldu.İçinde yer aldığım o eski fotoğrafı görmek ve yine çok sevdiğim arkadaşlarımdan haber almak beni çok mutlu kıldı.Umarım bundan sonra sık sık haberleşebiliriz.Sana,dönem arkadaşlarıma ve tüm Erenköy Kız Lisesi mezunlarına sevgilerimi yolluyorum.
Bu arada mail adresim: mgerelioglu@hotmail.com

Şefika dedi ki...

Mehtap!!!
Canım, bunca yıl sonra şükür kavuşturana...
Ne iyi etmişim ben bu fotoğrafı koymakla...

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Ben 1989 mezunuyum.Yatılı bölümünde okudum. Hem zor hem güzel günlerdi.En büyük desteğimiz arkadaşlarımızdı. Bizim 202 nolu yatakhane arkadaşları neredesiniz? Bakın Selda'da(Karahan) yanımda. Çorumlu arkadaşlar Leyla, Tülay kankaları Sümbül, Kevser neredesiniz? İnşallah bir gün mezunlar gününe geleceğim.Ama Antalyada'yım. 6 mat B mezunları sizinlede görüşmek isterim. EKL li olmak güzel bir ayrıcalıktı. Oradaki arkadaslıkalrı ve bizi hep olumlu etkileyen öğretmenlerimizi unutmak mümkün değil. Haberlesmek isterseniz yesimozguc@hotmail.com ve seldakarahan@yahoo.com
Tüm EKL'lılara sevgiler,
Yeşim Özgüç Fidan

Adsız dedi ki...

merhaba,daha önce de dediğim gibi fırsat buldukça duygu dolu satırları taradıkça içimde bir hoşluk oluyor..o eski günlere(acısıyla, tatlısıyla)özlem ,arkadaş özlemi...Bir iki haftadır bakamamıştım,okudukça sanki bir zaman makinesi beni hayali de olsa o günlere götürüyor,o bahçede ilkay,serpil,güller,huriye ile kol kola dolşıyoruz.Az sonra bir anons bizi uyarıyor 'herkes yoklamaya 'biz de zaten yoklamadan sonra ders çalışmayı planlamışız ,bu anons pek de hoşumuza gitmiyor...Meral Doğanay ,Tanzer,Emine,Hacer,Füsun Gülcan ,Durna ve daha niceleri nerelerdesiniz? Hafızama çok güvenirdim ama yıllar maalesf onu da yıpratmış olacak ki ,bazı akadaşlarımın soyadlarını hatırlayamıyorum.Ben Cemile Özkan Tüm EKL lilere sevgiler....

Adsız dedi ki...

merhaba tüm ekl mezunları ben 84 mezunuyum yatılı okudum ismim hacer onkök gürel ayşe aygüzen nursen özlem ve şöhret bizim gurubumuzun vazgeçilmezleri idi hatırlayanlarla yazışmak isterim görüşmek üzere selamlarrrr

filiz çetinkaya dedi ki...

Merhaba 1984 6 ed A mezunuyum.Zaman zaman okuluma ve görüşemediğim arkadaşlarıma olan özlemlerim artsa da bu güne kadar bir kez mezunlar gününe katıldım.Ama hiç bir arkadaşımla karşılaşamadım.Bu siteyi yeni keşfettim.Yorumları okudukça bir EKL'li olarak duygulandım ve gururlandım.Şefika ellerine aklına sağlık.Sevgili Sibel P,İpek S,Altan S,Canan S,Meltem U,Şule K,e-mail adresim f.cetiner@hotmail.com Sizleri çok özledim.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba dostlar Ben ÖZLEM AKŞAN 86 Ed E yatılı mezunuyum.Bu yıl mezunlar günü hangi tarihte?Bilgisi olan siteye yazsın lütfen.Dilerim tanıdık yüzler güzel dostlar görürüm.

Adsız dedi ki...

1990 yatılı mezunuyum..6 mat f mezunlarına ve tüm mezun ve okuyanlara sevgilerimi gönderiyorum..Hiçbir arkadaşımla görüşemedim.Aradan yıllar geçti.Sokakta görsem tanımam.Yatılıda olduğumuz için bir dilim ekmeği paylaşarak yediğim arkadaşlarım nerelerdesiniz..?

Ayşe ULU(TURUT) dedi ki...

AYŞE ULU (TURGUT)
Merhaba ben 1987 6 Mat C yatılı mezunuyum.Bir kez mezunlar gününe katılmıştım.Uzun yıllar sonra bu yıl kızlarımla birlikte katılmayı düşünüyorum.İnşallah o yıllara ait birkaç arkadaşla karşılaşırız.Erenköylü olmak bana her zaman gurur veriyor.Beni hatırlayıp irtibat kurmak isteyenler için mail adresim ulu.ayse70@mynet.com.

Ayşe ULU(TURUT) dedi ki...

AYŞE ULU (TURGUT)
Merhaba ben 1987 6 Mat C yatılı mezunuyum.Bir kez mezunlar gününe katılmıştım.Uzun yıllar sonra bu yıl kızlarımla birlikte katılmayı düşünüyorum.İnşallah o yıllara ait birkaç arkadaşla karşılaşırız.Erenköylü olmak bana her zaman gurur veriyor.Beni hatırlayıp irtibat kurmak isteyenler için mail adresim ulu.ayse70@mynet.com.

Adsız dedi ki...

2008 Pilav gunu ne zaman arkadaslar ?
Berrin Yavuzer

Adsız dedi ki...

merhaba,adım şeküre sarıtabak
1985 6 ED-E mezunuyum.
Eski arkadaşlarımla görüşmeyi çok isterim.

Oya Şanlı dedi ki...

Herkese merhaba,

Bu akşam Şefika facebook adresime mesaj yollamış. Çok sevindim. Blogu haber verdi, hemen yazıyorum.
Herkesi çok özledim. Birkaç sene evvel mezunlar gününe geldim ama çok az arkadaşı görünce bir daha uğramadım. Henüz yazıları okumadım.
Hepinizi öpüyorum.

Sevgiler
Not: Nermincim, blogu okursan ses ver, özledim.

zuhal bedir (han) dedi ki...

zuhal bedir (han)1980-1981 6 ed G mezunuyum..okulumuzla ilgili haberleri almak beni çok mutlu ediyor....sınıfımızdan arkadaşlara rastlamakta öyle...pilav gününe malesef istanbul dışında oturduğum için katılamadım.ama seneye işallah çok istiyorum katılmak....buradan görüşemediğim arkadaşlarıma da ulaşabilirsem çok mutlu olacağım....haberlerinizi bekliyorum...sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Sevgili Oyacım,
Hemen haberleşme adresini bekliyorum,
volkansz@hacettepe.edu.tr bu oğlumun maili.
ben mersinde yaşıyorum, cevabını hemen bekliyorum,
adını görünce çok sevindim,
0539 609 3626, bu numaradan bana ulaşabilirsin, çok özledim haberini bekliyorum

Şefika dedi ki...

Sevgili Nermin,
Bloguma hoş geldin. Uzaklardan ses verdiğin için sevinçliyim. Nisan'da beklerim İstanbul'a.

Adsız dedi ki...

Merhaba adim asiye cigdem domac
1980-81 mezuniyim 6 Edebiyat A mezunuyum
o senenin arkadaslarinla görüsmek istiyorum. Facebook: Cigdem Dokcan