27 Nisan 2008 Pazar

Mezunlar Günü 2008


Sevgili arkadaşlar, işte bugün mezunlar gününde çektiğim fotoğraflar...




İşte bizim devreden bir grup: Ayla, Nuray, Emine, Mine...




Nuray ve Ayla



Fidan ve Mine


Mahmure öğretmenimiz



Matematikçi Asiye öğretmenim ve yine bizden mezun (1977) kardeşi...



Törenden bir görüntü. Geleceğin mezunları...

***



İstanbul'da bugün yağmurlu bir hava vardı. O yüzden çok az katılım olacağını sandım ama neyse ki öyle olmadı. Eski öğretmenlerimizden gelen çok az olsa da mezunların ilgisi oldukça yoğundu bu yıl... Okul yıllarından beri görmediğim bir grup arkadaşımla buluşmak beni çok mutlu etti. Yine hep birlikte koroyu dinledik, folklor ekibini izledik. 50. yıl plaketleri verildi. Bol bol fotoğraf çekildi. Koyu sohbetlere dalındı ve en kısa zamanda yine görüşmek üzere vedalaşıldı.

6 yorum:

Handan (Aslan) Gündüz dedi ki...

Sevgili dostlar, 27 yıl aradan sonra ben de mezunlar gününe katıldım.Gerçekten heyecan vericiydi.Öncelikle bütün koridorları gezip eski günleri anımsadım.Zemin kat koridorunda "miki miki sağa, miki miki sola" oynadığım, koridoru inlettiğimiz günleri...Tabiki 27 senedir hiç görmediğim dosrları kucaklamanın hazzını anlatmak imkansız.Bizler için yapılan hazırlıklar da çok güzeldi, ancak hiç beklemediğim kadar organizasyon bozukluğu vardı. Sanki okadar hazırlık boşa uçup gitti. Bence spor salonunda yemekli tören sonderece yanlıştı.Hiçbir konuşma dinlenemedi, sohbetlere, yemeklere karıştı gitti.Sunulan gösterilere de neredeyse izleyici kalmadı.Arkadaşını bulan daha rahat sohbet etmek için bahçeye çıktı.Bu soruna çözüm üretmemiz gerektiğini düşünüyorum. Bu programı hazırlayanların yerinde olmak istemezdim. Onca çalışma, emek, gerçekten yazık oldu. Yine de orada olmak muhteşem bir duygu, seneye yine buluşalım! Sevgiler

Unknown dedi ki...

Handan, ben Aynur (ÇEPNİ) EKİM. Arkanda oturdum uzun süre sanmam unutasın.Görüşelim.Seneye ilk kez olmak üzere geleceğim mezunlar gününe. Esin'le haberleştik.Zuhal'in yorumunu da okudum.Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Handan, ben Aynur (ÇEPNİ) EKİM. Arkanda oturdum uzun süre sanmam unutasın.Görüşelim.Seneye ilk kez olmak üzere geleceğim mezunlar gününe. Esin'le haberleştik.Zuhal'in yorumunu da okudum.Sevgiler.

Handan (Aslan) Gündüz dedi ki...

Sevgili Aynur, seni unutmak mı?Hep aklımdaydın, sana facebook'dan yazmıştım, okudun mu bilmiyorum, hatta aylar aylar önce bu sitede de seni ve Tamarıyı sorduğum yazımı bulabilirsin(eski site Nikomedian Şefika'nın EKL sitesi)Yazın görüşmeyi dört gözle bekliyorum.Sevgiler

zuhal bedir (han) dedi ki...

Arkadaşlar merhaba bunca sene sonra tekrar sizlerden haber alabilmek çok güzel handan, esin,meltem,fahriye, şimdide aynur gün geçtikçe sayımız dahada artacak....aynur işallah okullar kapanınca kızlarla buluşacağız sende katılırsın manin olmazsa hep beraber eski günlere dönmek çok güzel olacak....hepinize sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

ben inci sadedil 1980-81 mezunuyum gününü bilmediğim için hiç katılamadım seneye inşallah 6 tab as